7/9-2011

Idag va jag och Ester på kalas hos Johanna :) Vi fick x antal koppar kaffe och morotskaka och chipcookies till mellis/lunch, mums :) Tur de e långt till nästa kalas, haha..
Tror vi upprepade samma saker flera gånger.. de blir lixom så när två ammande mammor som är vakna på nätterna och som hade fått i sig för mkt koffein och socker sitter och diskutetrar livet stora frågor (dvs om konstiga/skumma/störda människor *hpmf*) :P haha.. Fast på nåt konstigt sätt så diskuterar vi samma saker varenda gång vi träffas, haha.. konstigt (NÄE?!)

I morron blir Ester 2 månader, de går fort! Hon är en sån nöjd tjej hela tiden. Utom en del kväller som hon är ledsen och grinar en skvätt.. Han har även börjat vända sig lite smått, iaf överkroppen. De tar nog ett tag till innan benen hänger med :)
Fast inga tänder på gång än iaf :P skönt de. Kan ju hoppas hon väntar tills hon blir 11,5 månad som Vincent va :)

Nu ska jag ta hand om mina barn som lagar mat (Vincent sitter på bänken och Ester ligger i vagnen i köket) och jag sitter vid datorn.. haha. Bra mamma va?! :P Fast deras far är ju med dom såklart.
Kanske lägger in lite bilder sen :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0