20/4-2012

Kan ju säga att de inte va igår direkt man satt vid datorn, var väl sist man betalade räkningar, haha..
Har knappt nån tid att skriva heller, den här veckan har de varit massa jobb :) Skulle egentligen bara ha jobbat igår kväll, men har jobbar måndag, onsdag och torsdag kväll. Och igår blev de en som blev sjuk så de blir jobb ikväll 16.30-21.30 också :) Sen börjar jag kl 7 i morron och jobbar delad tur, slutar 21.30 och börjar igen kl 7 på söndag morron. Kommer bli en tuff helg med inte så jättemkt sömn direkt, menmen vem behöver sova?! ;) Måste passa på å jobba när man ändå får, lite extra pengar å sparade dagar! Har inte hört nåt om dagis än för Ester till hösten, hoppas verkligen hon kommer in!
Annars då.. Vincent står å "diskar" nu och Ester står på altanen å sover. Jag tänkte gå ut i köket sen när Vincent är klar så får jag se hur de ser ut, haha.....
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe å ta de lugnt innan virvelvinden vaknar :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0