Dagen D

Idag är det dagen D, Ester börjar på dagis! Vincent är mest spänd över att hon börjar, han kommer ju få träffa lillasyster ute på dagis!! Haha, ska påminna honom om de om några år när hon kommer ropa "Vincent, Vincent ,Vincent vad gör du? Vad ska du göra? Varför dååå??"  Haha ;)
Idag kommer jag vara med Ester mellan 9-11 så Vincent får vara på dagis en liten stund idag bara... Sen är det mellan 9-14 tis å ons, tors mellan 9.30-11.30 (då ska jag bara lämna henne) och sen på fredag ska jag lämna henne mellan 9.30-14, då ska jag passa på att träffa min vänner på arbetsförmedlingen.. *host*..  Det kommer nog att gå bra med Ester, hon är så tuff och framåt :) Det har ju gått bra med Vincent också som gått på dagis sen han va knappt 13 månader ;) Det är kul att se hur mycket dom utvecklar på dagis, samspel med dom andra.. (inte så mycket igår när vi lekte med Ludde då, haha. Båda två sa ju att man skulle vara snäll å turas om, men att man VERKLIGEN skulle göra det var en annan sak :P) haha.
 
Nästa måndag (på min födelsedag å allt) så börjar jag jobba för Leksands kommun, börjar som timvik så får man väl se sen hur de blir ;)
 
Nä, nu har barnen vaknat så nu är det dags för frukost!
 
/Carro
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0