Sista augusti

Nu är Ester färdiginskolad på dagis och det går bara bra, hon trivs som fisken i vattnet. Både igår och idag har hon varit där utan mig och när jag skulle hämta henne blev hon jättearg och ville absolut stanna kvar.. :) Hoppas det går lika bra nästa vecka, för då blir det långa dagar. Skönt att saker och ting börjar ordna upp sig igen nu efter sommaren :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på CSI innan det är dags och krypa ner i sängen, det är sånt man gör när man är mamma, lägger sig tidigt en fredagkväll, haha. Förstår verkligen inte dom som orkar dricka, festa å va på krogen varje helg :p eller är det kanske jag som börjar bli gammal?! Man är ju ändå inte 18 längre, haha.. snart 26 år och har 2 barn, det är inte alla som har de så bra :D Ångrar inte en sekund att jag blev mamma så tidigt (21 år), skulle vägra bli mamma efter 35, hemska tanke. När jag är 40 då är Vincent 19 och Ester är 16 år (om jag räknat rätt, haha), tänk va kul vi kan ha det då och jag kommer fortfarande va ganska ung.. typ..
Nä nu har jag tänkt klart för ikväll.
 
Lägger in en av mina favoritlåtar, älskar´t.
http://www.youtube.com/watch?v=JI-o25K6B-E
Länken är ovanför här, det är ljus text som fan. Ändrar om det nån gång.
 
 
Godnatt alla glada å ni andra snokfisar som örskar läsa min blogg,
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0