Julen 2011

Här kommer en hel hög med bilder som jag knäppte under julhelgen hos mormor och morfar :)

Sofia! (Vincent och Esters kusinbarn!) Fotograf Vincent

Mina bäbisar

Tar ett stadigt tag om syrran.

Våra <3:an

Vincent

Ester

Min storasyster. Fotograf Vincent.

Vincent, kusin Vilgot och Roger leker med garaget.

Ester och moster Carola.

Kusin Amanda (alltså Vincent och Esters kusin.)

Mormor hade en fin tomte.

Jag å Amanda. Nää ingen fjortisbild :P höhö

Matkö.

Vilgot och Sofia.

Morgan och Sofia.

Rörigt kort på Morgan, Vilgot och Vincent. (Morgan dansar iaf till manboy
och Vilgot har kudden som skägg)

Amanda.

I väntan på tomten. Vilgot har en hatt/mössa/keps/tomteluva.

Dagens ungdomar :P

Fats de va nog bara Morgan som va fullt koncentrerad.. :)


Jag slutade knäppa kort innan tomten kom, de va därför inte han va me på nån bild. Haha.
Och Vincent har kommit på att det är jättekul å knäppa kort med kameran så de e de han helst vill göra. Fast jag raderade typ 20 bilder på julgranen i olika vinklar.
Och idag knäppte han lite fler kort, 20 bilder på en lampa i olika vinklar och 5 närbilder på sig själv.
Kommer snart lite fler kort (nä inte på nån lampa eller nån julgran).
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0