22/5-2012

Natten som va va Ester stökig. Eller stökig och stökig, hon morrade, dregglade å snorade. Halva natten lät de från hennes rum. Blev lite lite sömn igår under dan så hon led säkert en släng av övertrötthet, eller fler tänder? Man vet inte.. men nu ligger hon ute i vagnen å sover så skönt iaf. Lillstumpan!


Igår va vi i lekparken hela förmiddan, Vincent hade de superkul! :) Efter vi lekte klart där så gick vi till Arvid och lekte en sväng, pojkarna lekte snällt, vi mammor drack kaffe. Brukar va så när man umgås med andra ;)

På lördag åker jag ner till Norrköping å hälsar på Tess. Nu va de ett tag sen vi träffades, så de ska bli skoj :) allt va lixom lättare när allihopa bodde kvar i s-hamn, då kunde man ses på en lunch eller kaffe eller umgås en kväll bara.. menmen. Det ska bli så skönt att komma iväg å få umgås med en god vän och inte ha 2 barn grinandes, klängandes å bråkandes på mig :) Kommer säkert sakna ihjäl mig på småttingarna, men nångång får man faktiskt va lite ego å tänka på sig själv.. Så de så.
Nu ska jag koka kaffe å gå ut å sätta mig i solen, så man kanske får nån slags färg på kroppen. Haha.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0